Karabiny

Szafa S1 atakuje – co mówią normy

trochę się narażam PKN. bo cytuje normę do której mają prawa autorskie. Mamy takie coś w Polsce jak komitet który ustala normy i ma na to monopol. Nazywa się to Polski Komitet Normalizacyjny. I w zasadzie mogłoby go nie być. Zjawiska fizyczne, chemiczne, jednostki miar, świat jest generalnie takie same niezależnie od ...Czytaj dalej

Prawie wszystkie karabinki świata

no może nie wszystkie ale bardzo dużo. Miłej zabawy! – jeśli chcesz go zobaczyć w pełnej rozdzielczości kliknij w rysunek a potem w ikonkę (powiększ) w prawym górnym rogu. ...Czytaj dalej

ASG czy Broń palna – rozsądzamy raz a dobrze.

No wiec ostatni artykuł BoRysa na temat ASG był jak.. konkretna garść obornika rzucona na szybkoobrotowy wentylator. Chodzi dokładnie o artykuł „wyrzuć ASG” http://gunblog.eu/2014/07/wyrzuc-asg/ No wiec ja rozumiem intencje BoRysa i chciałbym żeby więcej strzelców airsoftowych, milsimowców, asgejów czy jak to się nazywa zabrało się za prawdziwe utylitarne szkolenia – manewrów, surwiwalu, SERE i ...Czytaj dalej

oręż tygodnia: największy karabin na świecie

Najpierw były niemieckie Gustaw i Dora o kalibrze 800mm, a teraz to: .950 JDJ Największy karabin na świecie. Teoretycznie bo .950 to tak naprawdę okolice 20mm. Przynajmniej amunicja używa łusek od naboi 20mm do działka Vulcan. Czyli nic czemu nie dalibyśmy rady, ale i tak ogląda się dobrze. Najlepsza jest sekwencja wystrzału ...Czytaj dalej

Koniec Famasów po raz kolejny ;)

Nie będę się rozwodził nad Famasami, ...Czytaj dalej

Magiczna galeria Erika Hsueh

Nie ma nic lepszego niż świetny fotograf który lubi strzelać z takich połączeń talentu i pasji powstają takie cuda jak ta galeria poniżej. A połączenie nie jest częste. Mógłby robić tylko zdjęcia samochodów i lasek i na pewno by na tym nie stracił bo robi dobre foty ...Czytaj dalej

Laska czarodzieja. Od SilencerCo.

To najdziwniejsza nazwa dla tłumika jaką widziałem, ale on naprawdę tak się nazywa. SilencerCo jest znane z dziwnych reklam, więc ta nie odbiera od ichniego standardu. Ale tłumiki robią dobre, a z całego portfolio: http://www.silencerco.com/products/ chyba najbardziej znane są tłumiki Osprey do broni krótkiej z charakterystycznym spłaszczonym profilem. ...Czytaj dalej

Porady: Ile kosztuje pozwolenie na broń? ciąg dalszy

Ostatni artykuł na temat „ile kosztuje pozwolenie na broń” wzbudził trochę emocji na iwebie. Za to udało się zrobić bardzo fajne zestawienie o realnych kosztach rozpoczęcia sportu strzeleckiego. Okazało się że strzelanie nie kosztuje dziesiątek tysięcy złotych i jeśli stać Cie na dużego fiata to najpewniej stać cie na uprawianie sportu strzeleckiego. ...Czytaj dalej

Porady: Ile kosztuje pozwolenie na broń?

Jeszcze nie było artykułu o tym jak uzyskać pozwolenie na broń ( ale tak na serio – w Polsce – bez ściemy i cytowania stron informacyjnych lokalnych WPA), ale w międzyczasie postaram się odpowiedzieć na nurtujące wszystkich pytanie: ile czasu i pieniędzy kosztuje pozwolenie na broń. Tak naprawdę to nie ja odpowiadam ...Czytaj dalej

Piękne, grawerowane, wyjątkowe

Absolutnie jestem pozytywnie zakręcony na punkcie grawerowanych wyjątkowych egzemplarzy broni. Problem z takimi zdobnymi grawerowanymi cudeńkami jest taki że przestają być do czegokolwiek przydatne. Można tylko patrzeć i oglądać i się zachwycać Poniżej kilka fajnych sztuk znalezionych w czeluściach internetów. ...Czytaj dalej
Gunblog - Broń PalnaGunblog - Broń PalnaGunblog - Broń PalnaGunblog - Broń Palna